اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۹۵۱۱

دومین تماس با عنایتی، استقلال بماند برای بعد!

دومین تماس با عنایتی، استقلال بماند برای بعد!
یکی از کسانی که حجت کریمی برای سرمربیگری استقلال با وی تماس گرفت، رضا عنایتی سرمربی تیم امید بود.
۱۶:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

 اعضای کمیته ی فنی از بین گزینه های مطرح شده رای به انتخاب جواد نکونام دادند اما مشکلاتی که بر سر مسیر انتخاب این مربی پیش آمد، حجت کریمی را مجاب کرد که با دیگر مربیان ایرانی وارد مذاکره شود. یکی از مربیانی که سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال با او به طور جدی برای هدایت آبی ها در فصل پیش رو صحبت کرد، رضا عنایتی بود. مربی ای که در حال حاضرهدایت تیم امید را برعهده دارد و امشب این شانس را دارد، به همراه تیمش قهرمانی در تورنمنت بغداد را با شکست میزبان جشن بگیرد.

سرمربی تیم امید در سال های اخیر صعود به لیگ برتر به همراه تیم هوادار و نمایش شایسته در لیگ برتر به همراه این تیم را در کارنامه دارد و در شروع کار با تیم امید هم نشان داد بلند پرواز است و می خواهد به حسرت چندین دهه ای فوتبال ایران پایان دهد و به همراه این جوانان به المپیک صعود کند.

این دومین بار است که باشگاه استقلال با رضا عنایتی تماس می گیرد. فصل گذشته هم پیش از انتخاب ریکاردو ساپینتو، رضا عنایتی یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال بود. به نظر رضا عنایتی دوست دارد پله ای ترقی در مربیگری را یکی یکی طی کند و در یک فرصت خوب به تیم استقلال برسد و پاسخگویی به باشگاه استقلال را به بازگشت از بغداد موکول کرده بود. در این فاصله مشکل جواد نکونام برای حضور در راس کادر فنی تیم استقلال حل شد تا این مذاکره در همین جا متوقف شود.

موفقیت به همراه تیم امید بدون شک اتفاق خوشایندی برای استقلالی ها خواهد بود، چون به جمع گزینه های داخلی که برای هدایت تیم استقلال مقبول طرفداران باشند، اضافه می شود و این موجب می شود، در آینده انتخاب مربی محبوب تماشاگران استقلال برای باشگاه راحت تر باشد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین